سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید برج نوری در اصفهان

برج نوری

خرید برج نوری در اصفهان

شهرداری اصفهان به منظور تامین نور محوطه های روباز شهری، انواع تجهیزات روشنایی نظیر برج نوری را خریداری کرد و در محل های مورد نظر، قرار می دهد. تولید برج نوری در اصفهان  و سایر شهرهای کشور با توجه به میزان لوکس و روشنایی مورد نظر در ارتفاع های مختلف از 9 متر تا 40 متر انجام می شود . برج های نوری از قطعات مختلف نظیر الکتروموتور ، گیربکس ، سیم بکسل ، کابل ، تابلو برق ، هد برج و سازه برج تشکیل شده است. 


نیمکت پارکی فلزی

نیمکت پارکی

نیمکت پارکی فلزی

نیمکت پارکی فلزی نسبت به نیمکت های چوبی و چدنی پرکاربردتر می باشد و در عین حال قیمت بالاتری دارد.  این نیمکت ها از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و بهترین گزینه برای قرارگیری در فضاهای باز به شمار می آیند. در قسمت نشیمن و یا پشتری نیمکت فلزی می توان از متریال های دیگر همچون چوب و یا چدن استفاده کرد که این امر زیبایی نیمکت را دو چندان خواهد کرد.


خرید سطل زباله پارکی

سطل زباله پارکی

خرید سطل زباله پارکی

در زمان خرید سطل زباله پارکی باید نوع نیاز خود و میزان زباله های تولید شده در محیط را در نظر بگیرید و سپس به ثت سفارش اقدام نمایید. سطل زباله پارکی در زیبایی و جلوه شهر تاثیر به سزایی دارد برای ایجاد فرهنگ سازی به جهت استفاده از سطل زباله در سطح شهر باید در فواصل معین و استاندارد از سطل زباله استفاده نمود که این امر علاوه بر زیباسازی شهری به جمع آوری و تفکیک بهتر زباله ها از سطح شهر و پارک ها کمک می نماید. 


لوازم ورزشی پارکی

ست ورزشی پارکی

لوازم ورزشی پارکی

لوازم ست ورزشی پارکی به ص.رت رایگان در اختیار عموم افراد جامعه قرار داده شده است تا به انجام فعالیت های بدنی بپردازند. شرکت آرتا پارک به عنوان تولید کننده تجهیزات ست ورزشی پارکی توصیه دارد که شهروندان عزیز در تمامی رده های سنی قبل از استفاده از این لوازم ورزشی حتما دستور و روش استفاده از هر یک از این وسایل را به خوبی مطالعه کرده سپس اقدام به تمرین و ورزش نمی ماند.


تولید کننده مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی پلی اتیلن

تولید کننده مجموعه بازی پلی اتیلن

تولید کننده مجموعه بازی پلی اتیلن با الگوبرداری از شخصیت های کارتونی و با در نظر گرفتن نیازهای کودکان، این محصول را ساخته و در بازار ارائه می کند. در تولیدی مجموعه بازی پلی اتیلن سعی بر این شده تا این محصول از استانداردها و ایمنی لازم برخوردار باشد تا سلامت کودکان در حین بازی کردن تامین گردد. با این حال تولید کننده برای افزایش ایمنی، در زیر وسایل بازی پلی اتیلن از کفپوش های گرانولی استفاده می شود.